MOTO-BUBLE: KAWASAKI

KAWASAKI ZX 1000, ZR 1000: BLOKADA ROZRZĄDU
W motocyklach marki Kawasaki, modele: ZX1000NF/NG, ZX1000PF/PG, ZX1000XH/XJ, ZX1002JK/JL, ZX1000YX/YJ/YK/YL/YM/YN, ZX1002AJ/AK/AL, ZX1002BJ/BK/BL, ZX1002DK/DL, ZR1000KL/KM/KN, ZR1000LM/LN, ZX1002PN, ZX1002RN, wyprodukowanych w Japonii w latach 2015-2022, tłoczek napinacza łańcucha rozrządu na skutek niewystarczającej wytrzymałości elementów składowych napinacza może zablokować się w stałej pozycji. Długotrwała eksploatacja pojazdu z zablokowanym tłoczkiem napinacza łańcucha rozrządu w pierwszej kolejności może doprowadzić do pojawienia się hałasu z silnika i spadku jego mocy, a w skrajnym przypadku doprowadzić do zatrzymania się silnika w czasie jazdy.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są łącznie 83 pojazdy.
KAWASAKI ZX 1002: NIESPRAWNE WSKAŹNIKI
w motocyklach marki Kawasaki, modele: ZX1002PN i ZX1002RN, wyprodukowanych w Japonii w 2022 r., elektroniczny zestaw wskaźników pojazdu może się zrestartować w czasie jazdy. W chwili restartu zestawu wskaźników użytkownik nie będzie w stanie odczytać aktualnej prędkości pojazdu.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 18 pojazdów.
Materiały źródłowe:
UOKiK
(11.011.2023)